Saturday, March 8, 2014

Lawatan Penanda Aras dari IPG Kampus Dato' Razali Ismail,Batu Rakit













5 Mac 2014 - Seramai 26 orang penuntut dengan diiringi oleh seorang pensyarah dari IPG Kampus Dato' Razali Ismail, Batu Rakit  telah mengadakan lawatan Penanda Aras ke SK Paya Bunga pada 5 Mac 2014. Kunjungan ini telah sampai ke SKPB pada jam 8.30 pagi.
              Lawatan ini adalah bertujuan bagi memberi pendedahan awal kepada para bakal guru-guru ini kepada situasi sebenar berada di sekolah sebelum mereka memulakan sesi praktikum pada semester akan datang. Ketibaan mereka disambut oleh barisan pentadbir sekolah dan majlis dimulakan dengan ucapan aluan oleh En.Suhaimi b. Muhammad, Guru Besar SKPB dan memberi penerangan tentang profil sekolah ini.
               Seterusnya rombongan ini dibawa melawat ke bilik-bilik khas seperti bilik Makmal Sains, Makmal Komputer, Pemulihan, Perpustakaan dan seterusnya bilik Kemahiran Hidup serta Muzik. Di samping itu juga turut diadakan sesi beramah mesra antara murid-murid dengan para bakal guru dan sesi soal jawab.Lawatan ini diakhiri dengan penyampaian cenderahati dan sesi bergambar.



No comments:

Post a Comment