Tuesday, February 18, 2014

Majlis Jamuan Perpisahan Guru Besar

23 Januari 2014 - Kelab  Guru dan Kakitangan SK Paya Bunga telah mengadakan Jamuan Majlis Pertukaran Mantan Guru Besar Pn. Rohaya binti Ibrahim bertempat di Hotel Grand Puteri.Turut hadir dalam majlis ini ialah semua guru dan kakitangan sekolah termasuk Tuan Guru Besar En. Suhaimi bin Muhammad serta Ajk-Ajk PIBG sekolah.
                 Majlis yang dipengerusikan oleh juruacara Ustazah Zaipah dan seterusnya dengan bacaan doa oleh Ustaz Ridzuan.Para hadirin telah dijamukan dengan hidangan makan petang sambil menonton video kenangan mantan Guru besar SKPB iaitu Pn. Rohaya Ibrahim sepanjang beliau berada di sekolah ini .
Majlis kemudiannya diikuti dengan ucapan yang disampaikan oleh Guru Besar serta wakil PIBG dan diakhiri dengan ucapan mantan Guru besar.Dalam ucapan tersebut,beliau melahirkan rasa gembiraan kerana semua warga sekolah ini sentisa memberi kerjasama dalam memastikan sekolah ini mencipta kejayaan dan kecemerlangan. 
                Setelah selesai menjamu hidangan, Kelab  Guru dan Kakitangan SKPB telah menyampaikan hadiah berupa cenderahati untuk mantan guru besar yang telah bertugas hampir 3 tahun lamanya. Majlis bersurai pada jam 5.00 petang


















No comments:

Post a Comment