Tuesday, November 19, 2013

Keputusan UPSR 2013

14 November 2013 - Pihak Pentadbir sekolah ini telah mengadakan Majlis Penyampaian Keputusan UPSR bagi tahun 2013 bermula jam 10 pagi. Majlis ini dimulakan dengan taklimat ringkas oleh Pn Guru Besar bersama GPK dan  guru-guru UPSR di bilik Mesyuarat SKPB. Majlis ini turut dihadiri oleh ibu bapa murid calon UPSR 2013  dan beberapa orang wartawan dari akhbar juga turut hadir untuk mendengar taklimat.
           Majlis ini  telah dilaksanakan di Dewan terbuka SK Paya Bunga  bersama sama dengan ibubapa dan calon UPSR 2013. Dalam majlis ini Pn Guru Besar, Pn Rohaya binti Ibrahim telah menyampaikan ucapan terima kasih dan tahniah kepada calon UPSR dan guru-guru, PIBG serta semua pihak terlibat yang membantu dalam menaikkan prestasi UPSR pada tahun ini.
           Dalam ucapan beliau menyatakan rasa terharu dan menitiskan air mata di atas kejayaan sekolah ini kerana memperolehi pencapaian UPSR bagi 5A iaitu seramai 3 orang dan 4A 1B seramai 2 orang daripada 10 orang calon yang telah menduduki peperiksaan UPSR pada tahun ini. Selain itu juga pencapaian GPS sekolah turut meningkat naik dari 1.58  ke 1.36 dan menduduki 5 sekolah terbaik dalam negeri Terengganu pada tahun ini adalah merupakan rekod terbaik SK Paya Bunga setakat ini. Alhamdulillah pihak sekolah telah menyampaikan wang hadiah sebanyak RM50 kepada semua calon UPSR 2013. Ucapan terima kasih dan tahniah yang tidak terhingga kepada semua pihak terlibat yang mana menyokong dalam menjayakan program-program kecemerlangan UPSR yang dijalankan oleh sekolah sepanjang tahun ini. 







No comments:

Post a Comment