Wednesday, July 3, 2013

Kem Pecutan Kecemerlangan UPSR

          13 Jun 2013 - Pihak SK Paya Bunga telah menganjurkan Kem Pecutan Kecemerlangan UPSR selama 3 hari bertempat di SK Paya Bunga dan Yayasan Pembangunan Keluarga Terengganu di Kuala Terengganu.Objektif utama kem ini ialah untuk  membuat sesi penekanan awal UPSR agar semua murid sedar dan bersedia kepada peperiksaan UPSR.
         Kem UPSR ini dijalankan pada 13 hingga 15 Jun 2013 selama 3 hari, melibatkan semua murid tahap 2 (tahun 4, 5, dan 6) dalam kem ini dengan pelbagai aktiviti termasuk kerohaniaan, motivasi dan kemahiran menjawab dalam peperiksaan  UPSR nanti.
         Pihak sekolah mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan terima kasih kepada Pengarah Yayasan  Pembangunan Keluarga Terengganu, Para Penceramah jemputan, PIBG, guru-guru dan semua pihak yang telah memberi sumbangan sehingga program Kem Pecutan Kecemerlangan UPSR ini berjaya diadakan. Semoga anak-anak murid kita berubah dan sedar kepentingan pelajaran dan berjaya di dalam peperiksaan khasnya murid-murid tahun 6 yang akan menduduki UPSR tidak lama lagi. Sama-samalah kita doakan kejayaan anak-anak kita. InsyaAllah












No comments:

Post a Comment