Friday, April 6, 2012

Lawatan Pegawai-Pegawai Pelajaran Daerah Johor Baharu bersama Guru Besar dan Penolong Kanan Daerah Johor Baharu Ke SK Paya Bunga, Kuala Terengganu.


26 Mac 2012 - Seramai hampir 40 orang pegawai-pegawai PPD, Guru Besar dan Penolong Kanan Daerah Johor Baharu, Johor yang diketuai oleh En. Kamaruddin,telah tiba di SK Paya Bunga untuk mengadakan lawatan dan melihat sendiri perjalanan Kelas Maya di sini.

Pegawai-pegawai serta rombongan telah ditaklimatkan oleh Puan Guru Besar, Pn.Rohaya Ibrahim dan Penolong Kanan Pentadbiran, En.Ahmad Suhaimi Said. Taklimat antara lain berkaitan Sejarah Sekolah ( sejak 1912 ) hingga ke Perlaksanaan "Virtual Class" di SK Paya Bunga. Mereka juga diberi peluang untuk menggunakan aplikasi yang terdapat di dalam e-Book dan penggunaan smartboard.

Para peserta rombongan diberi ruang untuk melihat pengajaran pembelajaran di bilik darjah. Nyata mereka amat teruja dan tertarik dengan pengajaran pembelajaran yang dilihat.
En.Kamaruddin yang mengetuai deligasi telah menyampaikan sumbangan serta cenderamata kepada Puan Guru Besar, Pn.Rohaya dan sebaliknya juga cenderamata dari pihak SK Paya Bunga disampaikan kepada Ketua deligasi En.Kamaruddin.
Kami Seluruh Warga SK Paya Bunga mengucapkan ribuan terima kasih di atas sumbangan yang diberi, semoga Allah s.w.t jua akan membalasnya.

No comments:

Post a Comment