Thursday, July 7, 2011

Kem Perdana SK Paya Bunga 2011











23 Jun hingga 25 Jun 2011 - Program Kem Perdana 2011 telah diadakan melibatkan murid-murid Tahap 2 ( Tahun 4, 5, dan 6 ) dan semua guru. Program Kem Perdana ini diadakan di Pusat Latihan Yayasan Pembangunan Keluarga Negeri Terengganu, Saujana, Setiu.

Pengisian Program Kem Perdana - Penekanan Teknik Menjawab / matapelajaran teras, motivasi, Solat hajat, Riadah ( senamrobik ), BBQ. Murid-murid dilihat begitu berminat, tekun, selesa, gembira dan ceria menyertai aktiviti-aktiviti yang dijalankan. Tempat belajar dan tempat tidur yang selesa dan berhawa dingin, memberi keselesaan yang baik kepada murid-murid untuk belajar.

Pihak sekolah mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan terima kasih kepada Pengarah Yayasan Pembangunan Keluarga Terengganu, Para Penceramah jemputan,PIBG, guru-guru dan semua pihak yang telah memberi sumbangan sehingga program Kem Perdana ini berjaya diadakan. Semoga anak-anak murid kita berubah dan sedar kepentingan pelajaran dan berjaya di dalam peperiksaan khasnya murid-murid tahun 6 yang akan menduduki UPSR tak lama lagi. Sama-samalah kita doakan kejayaan anak-anak kita. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment